Marktonderzoek & Trends

Marktonderzoek & Trends

De wereld is constant in beweging. Het is voor organisaties dan ook van groot belang om zicht te houden op deze ontwikkelingen en op tijd in te spelen op deze trends. Maar hoe zet je een reactieve strategie om in plannen voor de toekomst? Met een trendonderzoek krijgen we inzicht in maatschappelijke ontwikkelingen en kunnen we proactief aan de slag.

We bekijken de markt vanuit het oogpunt van onze klanten en streven ernaar om complete klantervaringen te creëren. Daarnaast ontwikkelingen we producten die aansluiten bij de beleving van deze tijd. We voeren trend- markt- en productonderzoek uit om constant te blijven ontwikkelen en onze eigen assortimenten te verbeteren. We kijken naar trendkleuren, prints, materialen, seizoenen en doelgroepen. We bezoeken regelmatig winkels en we kijken nauwkeurig naar prijs-kwaliteitverhoudingen.

Onze inkopers en het Shenzhen kantoor bezoeken regelmatig binnen- en buitenlandse beurzen om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. We volgen de trends dus dichtbij huis én wereldwijd. Wij kunnen daarom ook direct inspelen op snel opkomende trends, mede doordat wij een groot team aan sourcers en designers in huis hebben. Samen met onze klanten zetten we zo keer op keer unieke en vernieuwende artikelen in de markt.