Klantenservice

Klantenservice

Bestellen & Leveren

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
We streven ernaar om jouw bestelling volgens de beloofde levertijd te leveren. Als je vandaag je order plaatst voor 14.00 uur, heb je het de volgende werkdag in huis. Als dat onverhoopt niet lukt, dan brengen we je daarvan op de hoogte.

Kan ik mijn bestelling die geplaatst is, nog wijzigen?
Dat is niet mogelijk. Om jouw gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Maar als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die uiteraard nog wel annuleren. 

Ik heb geen bevestiging gehad van mijn bestelling, is deze wel gelukt?
Als je bestelling in je account staat, dan is het plaatsen gelukt.
Heb je een uur geleden besteld, geen bevestiging gehad en staat er ook geen bestelling in je account? Neem dan contact met ons op. 

Betalen

Hoe kan ik betalen?
Je kunt in onze webshop betalen met iDEAL in Nederland en Bancontact in België. Dit verloopt via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank.

Retourneren

Retourbeleid 
Toch niet tevreden met je bestelling? Dat kan natuurlijk.
Je kunt de items kosteloos retourneren. Download het retourformulier en stuur dit samen met de items naar ons terug.

Let op: de items die je wilt retourneren, moeten binnen 14 dagen, vanaf de datum van ontvangst van je pakket, naar ons worden teruggezonden. 
Het retourbedrag wordt dan teruggestort via de door jouw gebruikte betaalmethode.

Hoe retourneer ik mijn pakket?
1. Download het retourformulier geef door middel van de code aan waarom je het artikel retour stuurt.
2. Stop het retourformulier en de artikelen in de originele verpakking en in de originele staat. Lukt het niet om de artikelen in de originele verpakking terug te sturen? Gebruik dan een stevige doos of zak zodat het deugdelijk verpakt is. 
3. Plak het retouretiket (deze vind je op het retourformulier) op je pakket.
4. Breng je pakket naar het postkantoor of naar een PostNL pakketpunt. Vergeet niet om een verzendbewijs te vragen. 

Retouradres
Retourneer je via PostNL? Dan krijg je een barcode. Meer heeft de PostNL medewerker niet nodig. Even scannen en je pakketje kan meteen door.

Klachten

Klachtenprocedure
Heb je een klacht of ben je niet tevreden over jouw aankoop? Dat kan natuurlijk gebeuren. Neem daarom contact met ons op zodat we je z.s.m. kunnen helpen.

Hoe neem in contact op?
1. Bel ons: +31 (0)416 349942
2. Stuur ons een e-mail met je klacht, eventuele foto en je contactgegevens naar: info@dresz.nl

Algemene Consumenten Verkoopvoorwaarden