Nieuws

Wij zijn opzoek naar nieuwe collega's!


Grafisch Vormgever

Als Grafisch medewerker ben je voornamelijk bezig met styling en vormgeving, trendonderzoek, het fotograferen van producten en het maken en monteren van videofilmpjes van zowel de eigen producten als producten voor een private label. het is een veelzijdige functie waabrij je met diverse zaken bezig bent. Het is daarom belangrijk dat je stressbestendig bent en goed kunt plannen en de juiste prioriteiten weet te stellen. 

Daarnaast ziet het takenpakket er als volgt uit: 
- Website up-to-date houden
- showroom up-to-date en representatief houden
- verkooppresentaties maken iov Accountmanager
- ondersteunen in werkvoorbereiding
- productfiles compleet maken
- archiveren
- DTP werkzaamheden om vakantie van collega op te vangen en pieken te verwerken

Wat verwachten we van je? 
- Je bent fulltime en per direct beschikbaar
Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
Minimaal een afgerond MBO diploma (voorkeur allround DTP-er, grafisch vormgeving, communicatie & multimedia design). 
Kennis van Adobe indesign, Adobe illustrator en Adobe Photoshop en Premiere
Ervaring met DTP werkzaamheden, mag ook vanuit een stage zijn. 

Als persoon ben je nauwkeurig, creatief, gestructureerd, flexibel (geen 9 tot 5 mentaliteit) en zelfstandig. Daarnaast ben je stressbestendig genoeg om met deadlines over weg te kunnen. Je vind het leuk om trends te volgen en mee te nemen in je werkzaamheden. 

 

Meer weten? Kijk snel hier

 

************************************************************

 

Medewerker artikel- en kwaliteitsbeheer

Als medewerker artikel- en kwaliteitsbeheer zal je administratieve ondersteuning gaan bieden aan het inkoopproces en de inkopers bij onze opdrachtgevers . Je word hierbij verantwoordelijk voor de ordeverwerking, ondersteunende inkooptaken en voor het artikel- kwaliteitsbeheer. Je zult een cruciale rol gaan spelen binnen het inkoopproces en ervoor gaan zorgen dat alles tijdig en correct verwerkt wordt. 

Binnen jouw takenpakket ga je alle binnenkomende inkoopordes verwerken. Je zorgt ervoor dat alle inkoopordes worden geboekt en worden verwerkt in het systeem. De inkopers zal je daarnaast gaan ondersteunen bij het opvragen van offertes en prijsopgave bij leveranciers.  

Naast het verwerker van inkooporders ga je ook het artikelbeheer en de bijbehorende kwaliteit daarvan verzorgen. Het is de bedoeling dat je ervoor zorgt dat alle artikelen correct in het ERP systeem worden verwerkt en dat alle bijbehorende specificaties worden vastgelegd, denk hierbij aan inkoopprijs, kostprijs en productspecificaties. Je bewaakt dat alles tijdig en correct wordt ingevoerd, ontbrekende gegevens worden gesignaleerd en dat deze zo snel mogelijk worden aangevuld. Daarnaast controleer je productiemonsters in overleg met de inkoper en zorg je dat er per artikel dossiers worden bijgehouden waarin alle benodigde specificaties en certificaten zijn opgenomen. 

Voor de afdeling logistiek zorg je, dat de inkooporders klaarliggen zodat gecontroleerd kan worden of de juiste aantallen geleverd worden. De ontvangen pakbonnen zal jij daarna weer verwerker in het systeem.

Wat wij van je verwachten? 

In deze spilfunctie zoeken we een kandidaat die beschikt over een HBO werk- en denkniveau en uitstekende administratieve vaardigheden: 
Je bent accuraat, nauwkeurig, gestructureerd, consequent en weet overzicht te behouden. Je streeft perfectie na en wilt van nature alles kloppend krijgen! Daarnaast beschik je over ene goede analytische vaardigheden zodat je goed zicht hebt op de aanwezige processen en weet wat de consequentie is van eventuele wijzigingen die worden doorgevoerd. Verder verwachten we dat je kunt presteren onder druk, een teamplayer bent en je dienstbaar naar collega's opstelt en verantwoordelijkheid neemt over jouw werk.  

Omdat je komt te werken in een internationale omgeving wordt er van je verwacht dat je beschikt over een goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden in zowel het Nederlands als het Engels.

Meer weten? Klik dan hier

 

************************************************************

 

Een super prestatie

Als trotse sponsor feliciteren wij Team 265 van Van Dijk Educatie met hun geslaagde deelname aan de Roparun!

In het afgelopen Pinksterweekend heeft Team 265 van Van Dijk Educatie deelgenomen aan een erg koude editie van de Roparun. Het team startte op zaterdag in Hamburg om half vier ‘s middags waarna ze 47,5 uur later en 564 km verder finishte bij de Erasmusbrug in druk Rotterdam. Ondanks kou en hagel slaagden ze er in om de tijd uit 2015 met een half uur aan te scherpen!

Tevens slaagden ze er in om het sponsorbedrag te verdubbelen met een fantastisch bedrag van € 31.294,86! 

 


************************************************************

 

Leuk idee voor een klein cadeautje! 

Bij een mooi boek hoort een mooie boekenlegger. De magnetische boekenleggers van Dresz zijn aan de binnenkant magnetisch, waardoor hij goed op de juiste pagina blijft zitten. 


************************************************************

 

Wij zijn opzoek naar nieuwe collega's!

Inmiddels hebben we onze nieuwe collega's gevonden! 


************************************************************

 

Stationery, Office & Convenience Days 2015

Jong, vooruitstrevend en vernieuwend zijn een aantal kernwoorden die Dresz International B.V. goed omschrijven.

Dresz International B.V. is leverancier van (back to school) stationery, smartphone- en tabletaccessoires en verrassende cadeauartikelen. Bekend van de Dresz® Rekbare Boekenkaft, die in 2006 werd gelanceerd en inmiddels niet meer uit de schappen van elke schoolcampus weg te denken is.

Tijdens de SOC-Days presenteert Dresz een compleet en commercieel assortiment dat zich kenmerkt door fun, design en gebruiksgemak. Laat u inspireren door een aantal veelbelovende nieuwe artikelen en goedlopende evergreens.

Stimuleer uw najaarsverkopen onder andere met de prachtige boek- en cadeauartikelen van het merk ‘That Company Called If’. De ongekend populaire Alpha Books zijn voortaan verkrijgbaar in displays die u niet mag missen. 

Registreer u voor gratis toegang via: https://www.databadge.net/ahen2015/reg/?card=10000372  

Wij verwelkomen u graag op stand A045, laat u verrassen!  

 

 ************************************************************

 

De Dresz® rekbare boekenkaften actie!    

(deze actie is helaas afgelopen)

Dresz® heeft op dit moment een "vind de voucher" actie rondom de Dresz® rekbare boekenkaften.
Klik hier voor meer informatie!

Ook is Dresz® bezig met een leuke Facebook actie waarbij verschillende pakketten met rekbare boekenkaften te winnen vallen! 
Klik hier, like, deel & win!

 

 ************************************************************

 

Stationery, Office & Convenience Days

Bezoek ons op de Stationery, Office & Convenience Days van 8 t/m 10 Februari in de Brabanthallen in ’s-Hertogenbosch.

 Registreer u voor gratis toegang via https://www.databadge.net/ahev2015/reg/?card=20000675 

We zien je graag daar! 

 

 ************************************************************

 

'That company called IF' nu ook bij Dresz! 

Dresz heeft sinds kort een nieuw merk in het assortiment namelijk That Company Called if. Dit merk is reeds bekend in de markt en bestaat uit impuls aankoop producten en boek gerelateerde gifts. Van boekenleggers, leeslampjes tot boekensteunen en vergrootglazen.

Bij interesse kunt u contact opnemen met Dresz via het telefoonnummer 0416-349942 of stuur een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.